onsdag 16. mars 2011

Materialer fra fortida.

Koselige minner fra et besøk av mitt første barnebarn. Det var veldig tidlig på våren og vi hadde en fin sykkeltur i sola.
Bakgrunnspapiret er fra MM, det kunne jeg heldigvis se på baksiden. Resten er fra Gud vet hvor. Bokstavene er snart antikke, kjøpt på treff i Snertingdal`n en gang i fortida. Det var faktisk der vi hadde de første treffene med gjengen som nå samles rundt Happy Hobby. Og Berit var primus motor den gang.
Koselige minner det også!
Tusen takk for alle besøk og kommentarer!

7 kommentarer:

Hege sa...

Kul med hjul er nå en ting, Anne Lise, men LO'en var nå bare ren og skjær KUL synes jeg! Spiller ingen rolle om det er gammelt eller nytt det man bruker vel??

Ha en fin kveld!

Klem Hege

Papirdilla sa...

Skikkelig stilig LO! Og jeg synes scrapping absolutt handler om å bruke gammelt "skrap";)! Det som betyr noe, er jo hvordan resultatet blir. Og dette ble knallbra!
Kaffekrusene dine ble forresten lekre!
Ha en fin kveld, håper vi ses snart. Kanskje du tar turen til Happy Hobby i nærmeste framtid?
Klem,
Hanne

RitaK sa...

Så koslig LO, og disse gamle arkene og det antikke stæsjet funker jo minst like godt som nytt, hehe....

Sosa sa...

For en koslig LO Anne Lise! :)
Og de koppene var jo bare knallfine. Hvor er selve koppen kjøpt? Må ha, må ha!

Lenge siden jeg har scrappa nå, håper på et Gjøviktreff snart, om ikke annet for å bare skravle litt :)

Hilde sa...

Wow for en nydelig LO AnneLise!!!
Digger bildet, pynten, den "antikke" bokstavene og skyene!!!!
Får mer og mer sansen for skyer jeg!! Tror jeg har latt meg påvirke av Hetal og hennes skyer!

Takk for koselig prat i dag, og god helg!

Elisabeth Helland sa...

digger overskriften din, og helheten over denne LO'en.
har kost meg litt rundt i bloggen din nå denne formiddagen og takk for titten... :o)

Marianne H sa...

Denne er helt rå, sååå fin.