onsdag 6. april 2011

GÅ-BORT-VESKE

Av og til må man selv holde drikke til maten når man skal ut på noe og man trenger en GÅ-BORT-VESKE. Denne veska ble en gave til en kollega som var så snill å holde åpent hus for oss ved en spesiell anledning.
Bakgrunnspapiret er fra Fancy Pants Design. Motivene, den brune fuglen, er fra SassaFrasLass mens resten er fra Prima`s Jack and Jill collection. Jeg synes det også er et søtt og vårlig motiv, gutten i trèet, fugleredet med egg og den lille jenta ved stigen.
Men hvor var blomstene fra, jeg har en liten mistanke om at det er Prima-vare det også.
jeg tenkte på Trykkpressas vårlige utfordring med denne men siden jeg bare ende opp med hieroglyffer i siste trinnet når jeg skal legge inn linken der så får det bare være. Jeg kan velge hvilke bilder jeg vil legge ved der og de eneste bildene som kommer opp er fra Happy Hobby og Unik og det blir liksom litt merkelig. Pluss noen merkelige hieroglyffer el runetegn da..



 Takk til deg som tok deg tid til å titte på denne og har du lyst til å kommentere  så er det kjempehyggelig!

6 kommentarer:

Berit sa...

Stilig gåbortveske!!!


Tror jammen det nå skal bli håp for mine bokser også :) Takk for ideen!

God dag!

Hilde sa...

Wowsann!! Denne var superfin AnneLise!!!
Skikkelig lekker og en supersmart gave ide!!!

Ha enfortsatt fin uke også sees vi på mandag!
Klem!

RitaK sa...

Se der ja, ei sånn "gåbortveske" er kjekk å ha... Kjempefin :-) Tøflene dine står og venter på deg til manda'n ;-)))

Elisabeth Helland sa...

så fiiin!!! genial ide til en gave...

Ida sa...

Hei!
Har visst ikke helt klart å henge m i denne nye bloggen din.

masse flott å se, og ikke minst dette siste prosjektet ditt!:)
Nydelige papirer og pynt!
Ida

Mette sa...

Takk for i går:)Fant deg igjen jeg Anne Lise:) Sååå fin gå bort veske, flott pyntet!

Klem Mette