onsdag 5. september 2012

Kurs med Skorpionen


Marianne Johansson aka Skorpionen var kursholder for Papirpikene for et par uker siden.  Jeg meldte meg på begge kursene, Art Journal og Bakgrunnsteknikker.  Marianne er ei herlig dame og det ble kjempemorsomt med henne som kurslærer. Og ja, vi lærte masse!  Jeg fortsatte litt i det små med å "flikke på" kursbildene etter at jeg kom hjem. Senere har jeg laget noen nye, bl.a. den første her og da jeg faktisk har et par-tre stempler her så klarte jeg å styre kjøpelysten denne gangen, bortsett fra et par stensiler da. Vi fikk jo låne stempler, sprayinks og annet nødvendig av Papirpikene.   Men jeg må nok investere i et par Dylusions selv. For det ga mersmak!

Ha en fin dag - takk for at dubesøker bloggen min.

5 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Herlige sider!!! og så gøy at du laget enda flere sider da!!! Me like!
Hadde noen herlige timer sammen med dere hos Papirpikene!!

Hege sa...

Fantastisk fargerikt og kreativt, Anne Lise!!!! Jeg synes også kurset var kjempeartig og inspirerende! Tror ikke scrappetørke vil finnes så ofte i mitt vokabular lenger...

Go'klem, Hege :)

RitaK sa...

Ja, det var et koslig kurs Anne Lise, og her kan man jo se at du har kost deg både på kurset og etterpå. Kjempestilig!

Papermum`s sa...

Åh, det låter som enkurs man vill gå!!
Vilka fina alster du fick till!
Kram / Linda

Stephi sa...

guud så läckert